חנויות הצעצועים וכלי הבית מפסידות 40 מליון ש"ח לרשתות "החיוניות" כל חודש

חנויות הצעצועים וכלי הבית מפסידות 40 מליון ש"ח לרשתות "החיוניות" כל חודש

מחצית מהמכירות בתחומים האלה הן תוספת מכירות "בחסות הקורונה" כלומר, על חשבון החנויות המתמחות.

המצב הכלכלי במשק עשוי להביא לכך שמשקי הבית יהיו מחושבים יותר בהוצאות שלהם, ועל כן לא יקנו מחר את מה שכבר קנו אתמול.

עיקר ההשפעה תהיה על העסקים הקטנים שיכולת הספיגה שלהם קטנה יותר והם אלה שיוכרגעו ראשונים"

אומרת תהילה ינאי , מנכ"לית משותפת CofaceBdi.


The Marker – 26/10/20 

 


מתוך הכתבה באתר דה מרקר

TheMarker | מדיה ושיווק
רשתות המזון מרוויחות על חשבון החנויות הסגורות: "כולם סביבן מדממים"
אביזרי ספורט בסופרמרקט, צעצועים ברשת הפארם: החנויות שקיבלו אישור לפעול בסגר מנצלות את היעדר התחרות ומרחיבות את טווח המוצרים – על חשבון העסקים שפתיחתם נאסרה ■ חנויות הצעצועים וכלי הבית מפסידות בשל כך עשרות מיליוני שקלים בחודש

לכתבה המלאה –>>>