ניתוח מיוחד של חברת המידע העסקי CofaceBdi איזה מתנות קיבלו העובדים בחברות השונות?, והאם יש הבדל ביחס לתקופה שלפני הקורונה?

ניתוח מיוחד של חברת המידע העסקי CofaceBdi איזה מתנות קיבלו העובדים בחברות השונות?, והאם יש הבדל ביחס לתקופה שלפני הקורונה?

ישראל היום

הקורונה הביאה מעסיקים רבים להציע משלוח מתנה הביתה, או תווי קנייה דיגיטליים • חמישית מהחברות מציעות יותר מ־600 ש' כרטיס רב קארד

אייס

ניתוח מיוחד של CofaceBdi לקראת חגי תשרי: 39% מהחברות במשק הישראלי ישקיעו את הסכום המדובר בחג הקרוב, 35% מהחברות ישקיעו במתנת החגים 200-400 שקלים לעובד

 


ניתוח מיוחד של CofaceBdi לקראת חגי תשרי: 39% מהחברות במשק הישראלי ישקיעו בין 400-600 ₪ למתנת חג לעובד

 

ניתוח מיוחד של חברת המידע העסקיCofaceBdi  שנעשה בקרב 200 חברות גדולות ומובילות במשק הישראלי, בדק מה יקבלו השנה העובדים הישראלים בחגי תשרי והאם נרשם שינוי משמעותי מהחגים בתקופה של לפני הקורונה. מהממצאים עולה כי 48% מהחברות הנשאלות יעניקו השנה לעובדים בחירה בין תווי קנייה לבין מתנה, 40% יעניקו תווי קנייה בלבד, 8% מהחברות החליטו להעניק לכבוד החג בונוסים כספיים ורק 4% יעניקו מתנות כגון כלי מטבח ומוצרי חשמל.

מרבית החברות מעידות (87%) כי גובה תקציב מתנת החג השנה (בין אם תלושים או מתנה) לא השתנה בהשוואה לתקופה שלפני הקורונה: 6% מהחברות ישקיעו עד 200 שקלים בלבד לעובד, 35% מהחברות ישקיעו במתנת החגים 200-400 שקלים לעובד, 39% מהחברות ישקיעו סכום של 400-600 שקלים לעובד, 15% ישקיעו בין 600-800 שקלים לעובד, ורק 5% מהחברות ישקיעו במתנה מעל 800 שקלים. 43% מהעובדים בוחרים בתווי קנייה על פני מתנות אחרות (בחב' המאפשרות בחירה בין תווי קנייה למתנות אחרות).

 

ההבדל העיקרי שנרשם השנה בהשוואה לשנה שעברה, לאור המצב המאלץ בידודים, עבודה מרחוק וכדומה, הינו שחברות רבות מציעות אפשרות למשלוח המתנות לבית העובד, וכן אפשרות לקבלת כרטיס מתנה דיגיטלי: 43% מאפשרות משלוח המתנה לבית העובד לעובדים המעוניינים בכך ו-14% רק לאלו שאינם מגיעים למשרד.

מניתוח של ענפי המשק השונים עולה כי בקרב חברות ההייטק והטכנולוגיה ובקרב ענף המסחר, המתנה השכיחה ביותר לעובדים היא בחירה בין תווי קנייה למתנה (68% ו-56% בהתאמה), בעוד שבונוסים כספיים ניתנו על ידי 5% בלבד מחברות ההייטק. בענף השירותים והפיננסים המתנה הנפוצה ביותר היא תווי קנייה (53%) וכך גם בענף התעשייה (44%). בקרב ענפי ההייטק, התעשייה והשירותים ופיננסיים החברות משקיעות כ- 470 ₪ בממוצע במתנה לעובד, ואילו בענף המסחר כ- 415 ₪. הרוב המוחלט של החברות (99%) מתכננות להעניק לעובדיהן מתנה גם בפסח, ומרביתן (81%) עם תקציב זהה למתנת חגי תשרי.

 

 

אודות Coface BDi

Coface BDi הקבוצה המובילה בישראל במידע עסקי, צרכני ושיווקי בבעלות COFACE  – תאגיד ניהול סיכוני אשראי מוביל בעולם העוסק בביטוח אשראי, מידע עסקי וניהול חייבים. חברת  COFACE  נסחרת בבורסה לני"ע בצרפת. Coface BDi  מנהלת את מאגר המידע הגדול מקיף ועדכני ביותר מעל 500,000 חברות ועסקים בישראל מידע ובעלת גישה לעשרות מיליוני חברות בעולם. החברה פיתחה מוצרים מובילים במשק הישראלי המשמשים כלי עזר עיקרי לקבלת החלטות אשראי ורכש ביניהם דוחות מידע עסקי, דירוג הסיכון של חברות ועסקים, "אורות אדומים",  מדד הסיכון המשולב של עסקים במשק, מדד מוסר התשלומים, שרות התראות, תיקי לקוחות, מערכת סיגמנטה לפילוח שוק ועוד. Coface BDi  הינה לשכת נתוני אשראי הגדולה במשק בעלת רשיון מבנק ישראל לפעילות בכפוף לחוק נתוני אשראי – המספקת מידע על אנשים פרטיים  דוח אשראי צרכני, דירוג סיכון אשראי צרכני  FICO®BDI מבוסס על שיתוף פעולה בין FICO® המובילה בעולם לדירוג סיכוני אשראי לבין Coface BDi. דרוג החברות המובילות בישראל  BDICODE  – מבוסס על מתודולוגיה חדשנית וייחודית שפותחה על ידי Coface BDi ומשלבת פרמטרים כמותיים ואיכותיים להגדרת חברה מובילה, במסגרת דרוג BDICODE  מדורגות החברות  המובילות בישראל בתחומים השונים כגון – תעשיה, מסחר, שירותים, בניה, נדל"ן, התחדשות עירונית, משרדי עורכי הדין ורואי החשבון המובילים, דירוג "החברות שהכי טוב לעבוד בהן" ועוד.