בדיקה של Coface Bdi : גם בריכות השחייה מעלות מחירים , עליה של 10% בערך

בדיקה של Coface Bdi : גם בריכות השחייה מעלות מחירים , עליה של 10% בערך

מאקו 5/8 > 

שוק בריכות השחייה בישראל מגלגל הרבה מאוד כסף. על פי סקירה מיוחדת של חברת המידע העסקי Coface Bdi ההכנסות הכוללות בענף יסתכמו ב-1.3 מיליארד שקלים, גידול של 21 אחוזים לעומת 2021

 


 

ישראל היום – > טובעים בתשלומים: זינוק גם במחירי הכניסה לבריכות

 

בדיקה מיוחדת – בריכות שחיה 06.2022

על רקע ההתאוששות המשק ממשבר הקורונה, צפוי כי בשנת 2022 הכנסות הענף יסתכמו בכ- 1,305 מיליוני שקלים, המהווים גידול של כ- 21% ביחס ל- 2021. הניתוח כולל בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב, ואינו כולל בריכות בבתי מלון ומכוני כושר המפעילים בריכות.

בהשוואה ל- 2019, טרום משבר הקורונה, הכנסות הענף ב- 2022 צפויות להציג קיטון של כ- 13%, זאת בין היתר בשל חשש של אנשים מהקורונה, בפרט בתקופות בהן הורגשה עלייה בהיקף התחלואה. כמו כן, ביחס לטרום המשבר, ישנם אנשים החוששים להתחייב באמצעות רכישת מנוי שנתי ומעדיפים לרכוש כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים. עוד נוסיף כי מגמת הרכישה של בריכות ביתיות מאז פרוץ המשבר גרם לירידה מסוימת בביקוש לבריכות השחייה.

גל ההתייקרויות במשק לא פסח על ענף בריכות השחייה, ובשנה החולפת חלה עלייה ממוצעת של כ- 10% בתעריפי הכניסה ובמחירי המנויים. מפעילי הבריכות מתמודדים עם ההתייקרויות בעלויות התפעול והאחזקה, ביניהם: חשמל, מים, ארנונה, עלויות שכר ועוד.

לגבי תעריפי כניסה לבריכות, נציין כי טווח המחירים הינו רחב, כאשר המחירים מושפעים בין היתר ממיקום, הרכב הנפשות במנוי, כולל כניסה בשבת או לא, היצע המתקנים והשירותים.

מבחינת התפלגות הכנסות הענף בין בריכות גדולות לבריכות קטנות ובינוניות, עולה כי הבריכות הגדולות מחזיקות בנתח כספי של כ- 65% מהכנסות הענף. נציין כי הבריכות הגדולות כוללות בעיקר מרכזי קאנטרי-קלאב, אשר לרוב פועלים כל השנה ומפעילים מספר מתחמים ביניהם: בריכות חיצוניות ופנימיות, חדר כושר, מגרשי ספורט, סטודיו לחוגים, ג'קוזי ועוד.

 


ICE – 10/7/22

בדיקה מיוחדת של Coface Bdi: חלה עלייה ממוצעת של כ-10% בתעריפי הכניסה ובמחירי המנויים בענף בריכות השחייה בישראל

 

וואלה 7/7/22

 

מעריב 9/7/22

לקפוץ למים: מדוע מחירי הכניסה לבריכות השחייה כל כך גבוהים?


16/7/22

ישראל היום : גלגל הצלה: באיזו עיר מחירי הכניסה לבריכה הם הזולים ביותר?