שוק האופטיקה מגלגל כשני מליארד שקל בשנה

שוק האופטיקה מגלגל כשני מליארד שקל בשנה

בדיקה מיוחדת – שוק האופטיקה

מוערך כי בשנת 2022 הכנסות שוק האופטיקה יסתכמו בכ- 1.89 מיליארדי שקלים, גידול של כ- 8% ביחס ל- 2021, זאת על רקע המשך התאוששות המשק ממשבר הקורונה. שוק האופטיקה בישראל, הכולל חנויות המתמחות בשיווק משקפי ראייה, משקפי שמש ועדשות ותמיסות מגע.

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "נראה כי שוק האופטיקה חזר לרמת הביקושים מתקופת טרום מגפת הקורונה ומצליח לייצר התעניינות רבה בקרב שחקנים בשוק ומחוצה לו. ההתפתחויות האחרונות, הכוללות את התקדמות המגעים לרכישת אירוקה ע"י סופר פארם וקבוצת פוקס אשר קיבלה את הזיכיון להקמת רשת משקפי השמש הבינלאומית "סאנגלאס האט" השייכת לענקית האופטיקה הבינלאומית "לוקסאוטיקה" עשויים לערער את יחסי הכוחות בשוק. נוסיף כי לא מן הנמנע כי רשתות אופנה נוספות בוחנות כניסה אפשרית לשוק האופטיקה הזוכה לביקושים ערים".

מוערך כי מספר חנויות האופטיקה עומד על כ- 1,135 סניפים, אשר מתוכם מספר סניפי הרשתות עומד על כ- 500 סניפים ומהווה כ- 44% ממספר הסניפים בשוק. מוערך כי הכנסות השוק ממכירת משקפי ראיה יסתכמו בשנת 2022 בכ- 927 מיליוני שקלים, ויהוו כ- 49% מהכנסות השוק. בין השחקנים הבולטים בשוק נציין את: אופטיקה הלפרין, אופטיקנה, סופר פארם אופטיק, קרולינה למקה ו-אירוקה.


 

 

גלובס : כך הפך שוק האופטיקה לזירה קמעונאית שמגלגלת מיליארדי שקלים בשנה העסקאות הגדולות


22-1-23 – וואלה

נראה טוב: שוק האופטיקה בישראל מגלגל כמעט 2 מיליארד שקל

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi: "נראה כי שוק האופטיקה חזר לרמת הביקושים מתקופת טרום מגפת הקורונה ומצליח לייצר התעניינות רבה בקרב שחקנים בשוק ומחוצה לו".