עלייה במחירי הכניסה לבריכות השחייה

עלייה במחירי הכניסה לבריכות השחייה

 

 

מוערך כי שוק בריכות השחייה יציג בשנת 2023 הכנסות בהיקף של כ- 1,340 מיליוני שקלים, גידול מתון של כ- 3% בהשוואה לשנת 2022, אז הסתכמו הכנסות השוק בכ- 1,305 מיליוני שקלים.

 

לדברי תהילה ינאי, מנכ"לית משותפת בחברת CofaceBDi, "שוק בריכות השחייה צפוי להציג השנה עלייה מינורית בהכנסות ביחס לשנת 2022. על רקע ההאטה במשק ויוקר המחיה לקוחות רבים חושבים פעמיים לפני רכישת מנוי שנתי/עונתי, וחלקם בוחרים בסופו של דבר לרכוש כרטיסיות על פני רכישת מנוי. נראה כי לאחר עליית מחירים משמעותית בשנה הקודמת, השנה חלה עלייה ממוצעת של כ- 3% בתעריפי הכניסה ובמחירי המנויים השונים. נראה כי בשנים האחרונות ישנה מגמה של יצירת חוויה עשירה יותר למבקרים במתחם הבריכה, הכוללת הוספת אטרקציות כגון מגלשות מים, מתקני נינג'ה, מתנפחים, לצד קיום אירועים, מסיבות ועוד".

התפלגות הכנסות השוק בין בריכות גדולות לבריכות קטנות ובינוניות

  • בריכות קטנות ובינוניות – בקטגוריה זו מתחמים הכוללים לרוב בריכה חיצונית, בריכת פעוטות ומדשאות. נציין כי רוב הבריכות האלו פועלות מספר חודשים בשנה (בד"כ אפריל/מאי-אוקטובר).
  • בריכות גדולות – קטגוריה זו כוללת בעיקר מרכזי קאנטרי-קלאב, אשר לרוב פועלים כל השנה ומפעילים מספר מתחמים ביניהם: בריכות חיצוניות ופנימיות, חדר כושר, מגרשי ספורט, סטודיו לחוגים, ג'קוזי ועוד.


קיץ יקר ביותר: עלייה במחירי הכניסה לבריכות – ישראל היום 

 

ישראל היום – 18-6

 

ICE

מחירי הכניסה לבריכות עולים: באיזו עיר תשלמו 200 שקל ליום?


 

הערה:

הניתוח כולל בריכות שחיה המוכרות מנויים, כרטיסיות וכרטיסי כניסה חד פעמיים לציבור הרחב, ואינו כולל את המסגרות הבאות:

  • בריכות בבתי מלון
  • מכוני כושר שבשטחן מופעלת בריכה
  • בריכות פרטיות ובריכות בבנייני מגורים